- Opowiadanie: podstuwak - Na Ziemi jest super! (Pocztówka ze słonecznego Mordoru - poza konkursem)

Na Ziemi jest super! (Pocztówka ze słonecznego Mordoru - poza konkursem)

Dyżurni:

Finkla, bohdan, adamkb

Oceny

Na Ziemi jest super! (Pocztówka ze słonecznego Mordoru - poza konkursem)

 

HejkA!

 

Naprawdę jezdeście z inego rozmiaru? To jak ina planeta? Jak w roZwel? Z tą piosneką diLdo?

Ja jestem Karyna. Pisze choć profesory muwili żeby nie pisać.a wzieli mnie do tego CrEN, że niBy tylko ja mogę pomóc. A tera muwia że o kogo inego chodziło. Że o jakaś profesor Karin. Chyba Stanik. Słyszę, jak się kŁucą. Że koniec świata. Że jakaś pocztówka kfantowa i można wysłać tYlko raz.

Koniec świata jesT na mojej dzielni Niech sie przejdą, jak tacy mądrzy.

Ale pokazali jak pisac, to pisze. Więc jak jest na ziemi? Super. Po prostu. ZawSze tak z moją sabinką mówimy. Jak jest? super. Ma 5 lat. Na Kundlu każdą gwiazdę pozna. Kto to z tą dRoga torebke? Anal Klunej. Kto nosi kupy w azji? Joanna. Kto sobie co powiększył? Każdy.

I tak tu leci u nas. Sobie obczajcie. Można dołanczać zdjęcia, bo mieli wam wysŁac jakieś zWory, ale moje selfiaki wrzucam. Są z winDy, są z plarzy, są z Sabinką.

O Wracajo!

 

Pozdrówka!

Karyna

 

PS. Macie tam świeżaki? maAM horom curke…

 

Koniec

Komentarze

Dobre, kurde! No jak to tak poza konkursem, że niby my niegodni z Hrabią Podstuwakiem w szranki stawać? ;)

Ta baba Kluneja to też mi się zawsze tylko z tym kojarzy. Nie mógł jej imienia na Karyna zmienić? Kto bogatemu zabroni? Leci klik.

"Nie wiem skąd tak wielu psychologów wie, co należy, a czego nie należy robić. Takie zalecenia wynikają z konkretnych systemów wartości, nie z wiedzy. Nauka nie udziela odpowiedzi na pytania, co należy, a czego nie należy robić" - dr Tomasz Witkowski

@Bailout – cieszę się, że się podoba. Dzięki za przeczytanie! A w szranki staję na równi i z pokorą, ale z innym tekstem – Do dna – więc, żeby było podług regulaminu, to ten już poza konkursem wrzucam.

pzdr,

p.

Lol iks de iks de. Rozrywkowe, dla odmiany ;)

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

O kuwa. Nie zły czat.

Czy to jest sygnaturka?

Hmmm. Nic nie kumam.

Mam nadzieję, że ktoś w komentarzach puści farbę…

Babska logika rządzi!

Fajne! :)

Taki sobie, kurde podpis

Dziękuję bardzo :) Aż się prosi o self focię Karyny pod tekstem :) Jestem na tak, nie ma to jak porządna karyna przy aucie ;) Klimat osiągnięty, przekaz przekazany, wplecionych kilka bardzo istotnych wydarzeń z życia bardzo istotnych celebrytów :) Czegóż chcieć więcej.

Aaaa, to z życia celebrytów. Nie znam ludzi…

Babska logika rządzi!

Przeczytałam, ale nic nie zrozumiałam. Czy to jakiś szyfr?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Żadne celebryty, zwykle ludzie. O szczepionkach nie było. :( Nice. ;)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Dobre. Wszystko w pigułce ;D Karyna wzorowa. I brzmi też jak Mariolka, kuwa co ne?

"Po opanowaniu warsztatu należy go wyrzucić przez okno". Vita i Virginia

Niech sie przejdą, jak tacy mądrzy – strasznie mi to mądrzy bije poprawnością po oczach, aż się o mondrzy prosi… :) 

 

Świetny kawałek tekstu. Jest tu chyba wszystko, co tylko mogło być. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Jako że już po konkursie, i ja skomentuję. Stężenie karynizmu idealne, bardzo udana pocztówka.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Zabawne, wzbudziło mój uśmiech ;)

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

Cieszę się, że tekst znajdujecie przyjemnym i że spełnia on swoją zamierzoną funkcję – bawi.

Wielkie dzięki za opinie i przeczytanie.

 

@Zalth – pozornie nie było, ale Karyna nie szczepiła i ma horom curke.

@śniąca – mam w tym fragmencie tak samo, ale nie chciałem znowu przegiąć w tę stronę. Nie wiem, czy to źle czy dobrze, ale nie będę już zmieniał.

 

pzdr,

p.

Masz błond: 

Koniec świata jesT na mojej dzielni Niech sie przejdą, jak tacy mądrzy.

Powinno być: mondrzy.

 

 

Nie wierzę, że to napisałam.

Fajna pocztówka, zabawna. I zdecydowanie wyróżnia się spośród pozostałych ;)

Podobało mi się :)

Przynoszę radość :)

Całkiem śmieszna. :) Końcówka rewelacja. ;)

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

Cieszę się, że Ci się podobało. Dzięki za przeczytanie!

pzdr,

p.

Nowa Fantastyka