- Opowiadanie: Lennox - Ahoj, przygodo!

Ahoj, przygodo!

Dyżurni:

ocha, bohdan, domek

Oceny

Ahoj, przygodo!

Mamo, tato!

Pewnie, gdy to czytacie, nieźle świrujecie, bo nie ma mnie w łóżku.  Żyję i mam się dobrze. Prawda jest taka, że znowu przydarzyło mi się coś niesamowitego! Tato, nie rób tej miny. Mamo, nie szlochaj. Wrócę, ale jeszcze nie wiem kiedy. Obecnie lecimy do Poznania. Tak, dobrze czytacie, lecimy! Ale po kolei…

Weszłam na statek piratów! Wiem, wiem. Nie powinnam. Ale skąd, u licha, miałam wiedzieć, że kto wlezie na pokład, staje się częścią załogi. No skąd? Mogłam zrezygnować, ale stałabym się dezerterem. Kapitan powiedział, że to oznacza hańbę na wieki! Sama nie wiem, czy nie kłamał, bo jest lekko postrzelony. Wolałam nie ryzykować. Przydzielili mnie do pakowania gwiazd. Dostałam nawet specjalne okulary, bo światło jest oślepiające. Przesyłam całusy!

Wasza córcia, Liliana

 

PS. Uszkodzony komin to nie moja wina. Przecież statek musiał gdzieś zacumować.

Koniec

Komentarze

Ahoj! Niby standardowe, ale mi się spodobało. Zwłaszcza fragment pocztówki stwierdzający, żeby ojciec nie robił miny, a matka nie szlochała :)

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

Niezłe. Wypada życzyć Lilianie niezapomnianych przeżyć, a rodzicom cierpliwości i zrozumienia. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Niby proste, ale zaskakująco urocze. Podobało się! 

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Przechwyciłem :)

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Sympatyczny liścik. Ale że też się rodzice nie obudzili przy demolowaniu komina…

Babska logika rządzi!

Zaiste, sympatyczne. Ile lat ma Liliana?

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Bardzo miły tekst, bez wylewającego się z ekranu humoru i zrzucającej z krzesła puenty, a wywołujący uśmiech. 

Przeczytałam.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Całkiem się uśmiechnąłem, nie kawałkiem ;)

Dziękuję wszystkim za sympatyczne komentarze :)

Finkla- Rzeczywiście nie pomyślałam o hałasie. Załóżmy, że rodzice mają bardzo mocny sen ;)

joseheim- W mojej głowie Liliana to zwariowana piętnastolatka :D

"Pomyślę o tym jutro" - M.Mitchell

No to rodzice mają wybitnie mocny sen :)

Twój los zależy od twoich nawyków

To już pytanie, czym oni się doprowadzili do stanu takiego zbetonienia. ;-)

Babska logika rządzi!

Przyjemny  szort. :)

Może nie ma żadnych drugich, trzecich den, ale zdecydowanie jest malowniczo.

Bardzo sympatyczna pocztówka :)

Urocze i pomysłowe. Pozdrawiam!

https://www.facebook.com/Bridge-to-the-Neverland-239233060209763/

Melduję, że przeczytałam. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Sympatyczne:) Dopóki nie spojrzałam na tag Fantasy to myślałam, że Ci piraci to tacy kosmici-piraci :P Ale wersja Fantasy bardziej mi się spodoba ;)

 

Przeczytałem. Skomentuję po zakończeniu konkursu.

Mogło być gorzej, ale mogło być i znacznie lepiej - Gandalf Szary, Hobbit, czyli tam i z powrotem, Rdz IV, Górą i dołem

Bardzo sympatyczna i zwariowana pocztóweczka. Jeśli dobrze widzę, to bez żadnego drugiego dna, po prostu wesoła i zabawna kartka. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Słodka, sympatyczna pocztówka. Uśmiechnęła ;) Podobało mi się nawiązanie do PP i lekko abstrakcyjny humor. Pakowanie gwiazd to z pewnością poważna robota. Technicznie nie mam się do czego przyczepić. Fajny tekst na zrelaksowanie od tych wszystkich rebusów.

Wrzucam do biblioteki.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Ech, dla mnie zbyt “sympatyczne”. W sensie cukierkowe, bajkowe. 

Podobało mi się “tato, nie rób tej miny, mamo, nie szlochaj”. 

Gratuluję szóstego miejsca. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

W fajną przygodę mnie zabrałaś. Gratuluję wyróżnienia w konkursie :)

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka