- Opowiadanie: Lennox - Łopatonóg zachodni

Łopatonóg zachodni

Mój pierwszy drabble. Zainspirowany historią żab opowiedzianą hipnotyzującym głosem Krystyny Czubówny.

Oceny

Łopatonóg zachodni

 

 – Są takie żaby, które miesiącami siedzą zagrzebane pod ziemią i wychodzą dopiero w trakcie gwałtownej burzy. Musi mocno lać, tak aby woda wniknęła głęboko w podłoże i przebudziła je ze stanu odrętwienia. Wtedy składają jajeczka, a potem znowu się zagrzebują. Łopatonogi zachodnie, tak się nazywają. Żyją na pustyni. Przeżywają tylko te kijanki, które zdążą przeobrazić się w postać dorosłą nim kałuża wyschnie. Ciekawe, prawda? To niesamowite płazy. Wiecznie czekające na porę deszczową… Czasami czuję się jak taka żaba, ale dla mnie ulewa nie nadchodzi. Nigdy. Udaję więc martwą i czekam. Rozumiesz?

Unosi wzrok i patrzy na mnie nieprzytomnie.

– Coś mówiłaś?

 

Koniec

Komentarze

Dołujący drabbelek, ładnie napisany, nic więcej chcieć nie można ;) Pozdro!

Verman

Niezły yes 

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Rzecz powiedziana niezwykle treściwie. :)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Puenta w punkt :) Do tego całość przyjemnie napisana :)

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

Smutne, ale cudowne :)

Podobało mi się. :) 

Życiowe. Może trzeba się przeprowadzić na inną pustynię? ;-)

Babska logika rządzi!

Idealnie spuentowane, bardzo mi się podobało :)

Smutne i zgrabne.  Podobało się :)

Bardzo zacny drabble. 

 

 

<dlaczego akurat teraz sygnaturka Finkli aż tak rzuca mi się w oczy? Hmm… dziwne ;>

Ja się zapytowywuję, dlaczego dopiero teraz! ;-)

Babska logika rządzi!

Bo ja wiem… Może drabble mnie tak nastroił. ;-)

Podobało mi się :) Smutku nie widzę.

Drablowe mistrzostwo. :)

Nowa Fantastyka