- Opowiadanie: olsoon9797 - Koniec z pisaniem.

Koniec z pisaniem.

Oceny

Koniec z pisaniem.

Koniec z pisaniem….

Koniec

Komentarze

W kilku wątkach Hyde Parku zaprosiłaś do opowiadania, więc jestem.

Przykro mi, ale tekst jest kiepściutki i nie zachęca do poznania ciągu dalszego. Błąd za błędem, brak przecinków i kropek, dialogi wplecione w tekst. W każdej książce zobaczysz, że dialogi rozpoczynają się od nowego wersu. A poza tym tekst napisany bardzo nieporadnie. Jeśli naprawdę chcesz pisać, to masa pracy przed Tobą.

Chwila nie uwagi – nieuwagi

Liczby w tekście piszemy słownie, także godziny

Wszystkie Cię, Ci, Tobie piszemy małą literą, bo to nie list

który przykucną obok mnie  – przykucnął

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Autorko, dziękuję, że indywidualnie poprosiłaś mnie o opinię. Jestem zaszczycona. Sugerowałabym, aby lepiej dopracować literacki warsztat. Czekaj na komentarze innych użytkowników. Pozdrawiam życzliwie.

Co za koszmarny strumień świadomości.

Zadanie dla ciebie – otwórz książkę (byle jaką), porównaj ją do tej ściany tekstu i znajdź różnice. Podpowiedź: zdania podrzędnie złożone oddziela się przecinkami, a zdania – kropkami. 

Masz błąd w tytule – nieuwagi. 

Masz błędy we wstępie – Jescice, nie ma takiego wyrażenia jak trafiające się losy.

14:00 po południu – chyba wiadomo, że nie rano, poza tym, liczby zapisuje się słownie.

Zmień oznaczenie tekstu na fragment, bo to nie jest pełne opowiadanie.

Jeśli chodzi o treść – za mało, by cokolwiek powiedzieć. Dziwi tylko, że gdy dziewczyna straciła przytomność o 14:00 po południu ;) i nie odzyskała jej aż do następnego ranka, nikogo to nie obeszło i nikt jej nie zabrał do szpitala. Jak to się w ogóle stało, że po wypadku nieprzytomnej dziewczyny nie zabrało pogotowie. No i dlaczego Jessica po wypadku trafiła do domu chłopaka, a nie swojego. Rodziców to to nie ma?

www.facebook.com/mika.modrzynska

Karolino, dziekuje za mily komentarz chociaz tylko tobie mam checi do dalszej roboty,ale mam juz watpliwowsci

Dziękuje za surowe komentarze i opinnie, postarałam sie poprawić swoje, błędy mam na razie ze teraz tekst jest lepszy, a zdanie nie rażą w oczy, byłoby miło przeczytać teraz wasze komentarze czy polepszyło się na lepsze, z góry dziękuje, lecz nie wiem czy już kontynuwać? :) pozdrawiam

Czy jest sens podawać tak mały fragmencik? Domyślam, że jest tego więcej, więc lepiej od razu dać całość.

No i… wszystkie zasady prawidłowego zapisu zostały całkowicie zdeptane, wymięte, połknięte przeżute i wyplute.

Nie wiem, jak było przed poprawkami, ale teraz jest niestety kiepsko. Pytasz, czy kontynuować. Pisz, oczywiście. Jednak zanim dasz nam kolejny tekst do oceny, poczytaj o zasadach gramatyki, konstruowania dialogów, o interpunkcji. Najpierw musisz chociaż w minimalnym stopniu zrozumieć zasady funkcjonowania narzędzi, zanim zaczniesz ich używać w praktyce. 

I tak jak napisała Deirdriu – trudno ocenić fabułę po tak mikroskopijnym fragmencie.

 

EDIT: I koniecznie przestań spamować inne wątki. Twój tekst został dostrzeżony, zaprosić możesz np. w Shoutboksie. Wątki służą do tego, co jest napisane w ich tytule – nie do śmiecenia.

Dziekuje za komentarze, zamykam profil :) pozdrawiam zycze powodzenia innym

Wnioskuję, że autorka jest młoda; przy tym kulturalna i próbuje pisać, dlatego radzę szczerze nie zrażać się i pisać – z tym tylko, że pisać ze zwracaniem uwagi na wyżej wymienione rzeczy, poczytać, jak owe rzeczy działają, poczytać trochę książek, a także nie wrzucać tekstów od razu oficjalnie, tylko wcześniej zamieszczać je na betaliście – w takim miejscu, tutaj na forum, w którym ludzie pomogą Ci z tekstem i jego korektą :)

 

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

To zdążyłem… :D

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

A ja nie zdążyłam przeczytać…

Babska logika rządzi!

To nie jest do zniesienia

i czyni świat ponurym

gdy niszczą twe marzenia

nieznane klawiatury.

olsoon9797: Za taki spam mógłbym usunąć Twoje konto. Jeśli postanowisz do nas kiedyś wrócić: pamiętaj, żeby komentować wątki zgodnie z ich tematem, a jeśli chcesz zaprosić do przeczytania swojego tekstu, uczyń to w miejscu do tego przeznaczonym.

Cały spam został usunięty, dzięki użytkownikom za zgłoszenia.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Napisałaś jedno zdanie, niestety z błędem. Nie wygląda to zbyt obiecująco. :(

Zbędna kropka w tytule.

 

Koniec z pisaniem…. –> Po wielokropku nie stawiamy kropki.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A mnie lektura porwała ;P

Przede mną ugnie się każdy smok, bo w moich żyłach pomarańczowy sok!

Tu byłem, przeczytałem, kolejne opowiadanie trafia do listy… jeszcze tylko dwadzieścia i mogę zgłaszać teksty do biblioteki :)

 

Już czuję tę moc :)

Obawiam się, że “tekst” usunę – a na razie oznaczę jako fragment.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Dla nie ogarnietych, mozecie niekomantowac juz, tak mialam wczesniej tresc, a to co teraz widzicie napisane wyzej to tylko informacja ze skonczylam z pisaniem, dzieki wam odechcialo mi sie pracowac nad tym bo zniecheciliscie mnie totalnie, tymi konementarzami pozdrawiam

Skoro przeczytałem, wypada chyba zostawić jakiś ślad. Ale nie powiem, żeby lektura była zbyt satysfakcjonująca… ;D

Potraficie tylko z hejtowac czlowieka, a nie wesprzec

Soku1403,dziekuje rttylko tobie za mile slowa, jesli to nie sarkazm :)

Oczywiście, że potrafimy tylko hejtować. Dlatego tu wszyscy jesteśmy, publikujemy swoje opowiadania i wzajemnie się hejtujemy :)

A jak ktoś próbuje być miły albo, nie daj Boże, konstruktywny, to pojawia się Beryl i banuje. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

funrhestem, tylko nie rozumiem jednego czemu ludzie musza byc tak podli dla poczatkujacych? Czy to nie chodzi o to zeby siebie wspierac?Rozumiem ze szczere slowa musza byc zeby cos zmienic,ale czy warto krzywdzic czlowieka ktory sie stara??? A najlepsze jest to ze niektorzy nie sa lepsi,ale musza skrytykowac inne osoby :)

Funthesystem*

Nie trzeba być lepszym, żeby krytykować (patrz krytycy krytykujący filmy) ;)

Przede mną ugnie się każdy smok, bo w moich żyłach pomarańczowy sok!

Ja czytałem pierwszą wersję, właściwy tekst – i nawet mi się podobał :)

A gdzie myśmy cię skrzywdzili? Pokaż przykłady.

 

Sama do mnie napisałaś PM-kę dopraszając się o opinię. Czy moja zachęta do ćwiczenia pisania była tak podła?

 

Nie wiem, czego się spodziewałaś, wrzucając jakieś sto słów z hakiem, w których niemal nic się nie dzieje. Komplementów, zachwytów nad geniuszem? Jakbyś dopiero co zaczęła grę na skrzypcach, to też nikt by się w twoim “Wlazł kotek na płotek” nie doszukiwał drugiego Chopina.

 

Chcesz komplementów (bo z pewnością nie krytyki, skoro nazywasz nas podłymi), więc pokaż nam coś godnego uwagi.

www.facebook.com/mika.modrzynska

PiotrSkowronek dziekuje :))) DO INNYCH ZAMYKAM DYSKUSJE, MOZECIE KOMENTOWAC JUZ GDZIE INDZIEJ POZDRAWIAM:)

Podpowiem, że jak wejdziesz w edycję, to tam na dole jest przycisk ‘usuń’ i można po prostu skasować tekst. Wcześniejszej wersji nie zdążyłam zauważyć, ale jeśli normalne uwagi typu ‘poćwicz gramatykę’, ‘sprawdź reguły interpunkcji’ uważasz za hejt, to faktycznie, lepiej rzuć pisanie bo nic z tego nie będzie.

Każdy na portalu chyba spotkał się z krytyką, która jest cenniejsza od pochwał. Ja zanim trafiłem do Biblioteki też musiałem napisać cztery teksty, z czego tylko ostatni tam trafił. Pod każdym poprzednim dostawałem więcej lub mniej krytyki i cenne uwagi. Im więcej krytyki tym bardziej ceni się pochwałę. Po prostu pisz dalej i słuchaj krytyki oraz pochwał. Pozdrawiam!

https://www.facebook.com/Bridge-to-the-Neverland-239233060209763/

Jakkolwiek brutalnie (i trywialnie jednocześnie) by to nie zabrzmiało, po prostu nie każdy ma to “coś”.

Precz z sygnaturkami.

Ciężko to orzec, ponieważ nie udało mi się przeczytać pełnego tekstu…

https://www.facebook.com/Bridge-to-the-Neverland-239233060209763/

Nowa Fantastyka