- Opowiadanie: kchrobak - Smok

Smok

Taki tam króciak, powstały po dyskusji na temat tekstów “apokryficznych” i ich źródeł...

Oceny

Smok

Pojawił się nagle. Załopotał skrzydłami i od razu zaatakował. Bez dania racji, bez ostrzeżenia. Zionął piekielnym ogniem z wszystkich paszcz. Rzuciliśmy się od ucieczki, lecz dla wielu było już za późno. Kaskady smoczego ognia w jednej chwili pochłonęły całą osadę. Jedynie nieliczni zdołali ocaleć. Ukryliśmy się w jaskiniach na wschodzie. Poczekamy do zmroku i zaatakujemy gada.

 

***

 

– Orion, tu Houston. Wskaźniki odnotowały awarię hamulca aerodynamicznego. Raportujcie.

– Houston. Tu dowódca misji Orion. Potwierdzam awarię spadochronu. Nastąpiło prawdopodobnie termiczne uszkodzenie tkaniny podczas wejścia w atmosferę. Lądowanie wykonano ręcznie używając silników odrzutowych DPS. Pozostałe systemy sprawne. Szczegółowy raport po oględzinach. Jutro rano…

 

***

 

– Orion…

 

***

 

– Orion…?

 

 

Koniec

Komentarze

Że też są jeszcze miejsca, gdzie przetrwała wiara w smoki…

Całkiem niezły drabble. ;D

 

– Orion..? –> – Orion?

Wielokropek ma zawsze trzy kropki.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Jakbym zobaczyła cuś takiego spadającego, też bym wiała, wierząc, że uciekam przed smokiem.

Niezłe.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Pomysł fajny. Tylko jakoś pierwszą część gorzej mi się czytało. Ale uśmiechnęło :)

It's ok not to.

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Niezły pomysł. Podobało mi się umiejscowienie puenty w połowie tekstu, to rzadkie w drabblach.

Fajne;) Można by napisać, że fantasy i sf w 808 znakach i to ma sens!:) Pozdro! 

,,Czasem Ty zjadasz niedźwiedzia, a czasem... niedźwiedź zjada Ciebie"

Fajny pomysł, sympatyczny drabelek wyszedł.

Babska logika rządzi!

Podobał mi się pomysł, sprytnie wymyślone. Całkiem niezły drabble.

Statek kosmiczny ekspedycji międzyplanetarnej jako smok… Ciekawe.

Those who can imagine anything, can create the impossible - A. Turing

Dobre, spodobało mi się :) Ostatnio w ogóle motyw “zaawansowanej technologi jako magii” mocno u mnie na topie, więc tym bardziej przypadł mi do gustu :)

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

I mi się bardzo podobało!

Przeczytawszy smiley

 

 

Peace!

Jestem kontent (nie w sensie zawartości), zwłaszcza że się wszystkim podobało. Bo Piotra uśmiech uznaję za oznakę zadowolenia.

Czy to jest sygnaturka?

Nowa Fantastyka