- Opowiadanie: pheris - Urlopik

Urlopik

Oceny

Urlopik

– No to tak, dwa tygodnie, słoneczko, plaża, morze. Koniecznie polskie. Zawsze lubiłem nasze Władysławowo. Tylko żadnego deszczu! – zaznaczył łysy grubasek, w samych kąpielówkach, z kołem do pływania w ręce.

– Czy uwzględniamy typową sytuację z przełomu wieków? Proszę doprecyzować dane i uwzględnić zagęszczenie parawanów na plaży, głośność muzyki, parametr „cebulactwo urlopowe” oraz ilość smażalni ryb na metr kwadratowy – poprosił bezbarwnym tonem, humanoidalny robot przyjmujący wakacyjne zamówienia.

Mężczyzna rozejrzał się po pomieszczeniu z eleganckimi stanowiskami, na których z wtyczkami w głowach, leżeli inni ludzie w strojach do wspinaczki, kombinezonach do nurkowania, spadochronem pod nogami…

– Aaa… Zakopane to po ile macie, przepraszam bardzo?

Koniec

Komentarze

Ciekawa wizja urlopowania. Chyba coraz bliżej nam do niej…

Babska logika rządzi!

Mam nadzieję nie dożyć… ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Zawsze może to i lepiej tak niż tylko palcem po mapie:) Futurystyczne. Niezłe :)

Każdy koniec daje szansę na nowy początek...

Dziękuję za komentarze :) Sam też bym wolał nie dożyć i w najgorszym przypadku pozostać przy mapie :)

“Rycerstwo samo w sobie jest poezją życia” - Friedrich Schlegel

Melduję, że przeczytałam :)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Przeczytane :)

Niepokojąca wizja.

Brr, znów futurystyczny koszmar. Pomysł nie całkiem nowy, ale ciekawie napisany. I tak zdecydowanie wolę realne podróżowanie i przeżywanie.

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Dzięki za nowe komentarze i oceny. Mimo że brzmi to jak oksymoron, to cieszę się, że wizja niepokoi i przeraża :)

“Rycerstwo samo w sobie jest poezją życia” - Friedrich Schlegel

Pomysł interesujący, podobał mi się. Tylko interpunkcja lekko szwankuje ;)

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Dziękuję Joseheim :) Z interpunkcją walczę nieprzerwanie ;)

“Rycerstwo samo w sobie jest poezją życia” - Friedrich Schlegel

Obawiam się, że w Zakopanem w sezonie nie lepiej ;)

Fajne, kąśliwe, z pomysłem.

https://www.martakrajewska.eu

Dzięki Krajemar :)

“Rycerstwo samo w sobie jest poezją życia” - Friedrich Schlegel

Aż zatęskniłem za wakacjami :(

A drabble zacny i niegłupi. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka