- Opowiadanie: SHADZIOWATY - Kuriera los przesądzony

Kuriera los przesądzony

Oceny

Kuriera los przesądzony

– Elias z Tesalii?

Blondyn skinął z leżaka, przyjął podłużny pakunek i pokwitował. Posłaniec przysłonił oczy i wskazał słońce, bijące w turkusowe morze.

– Wiesz pan, że kiedyś opalić się będzie można w dziesięć minut przy lampie?

– A po co się spieszyć i całą przyjemność nic nie robienia psuć?

– Panie, jeszcze trzeba będzie za to płacić!

– Ech, kłamstwa i kalumnie… Może jeszcze będą biblioteki w chmurach?

– Tego nie wiem. – Facet wzruszył ramionami i dodał truchlejąc. – Ja to się najbardziej paczkomatów boję…

– Paczkoczego?

– Żargon kurierski, nieważne.

Małe skrzydełka przymocowane do złotych sandałów kuriera zatrzepotały i poniosły go z powrotem w stronę masywu górskiego.

Koniec

Komentarze

Czego się tu bać? Najwyżej odejdzie na zasłużoną emeryturę. Byle jej wysokość była odpowiednia, ale to chyba Olimp może zagwarantować.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

bemik

Ale kto ją wypłaci? Komitet Olimpijski? Czy poganie będą chodzić po domach i zbierać? :D

Jesteś pisarzem? Mień się najlepszym. Ale nie jesteś nim, póki ja jestem w pobliżu. Masz wątpliwości? To włóż rękawice, sprawdź z czego jesteś ulepiony. Zacznij wymierzać ciosy za to w co wierzysz. Boksuj w klawiaturę, na litość boską!

Z(e)us Gromowładny mu wyliczy i przeliczy, a WesternUnion przekaże mu wynagrodzenie w dowolnej walucie.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

bemik

Znając uczciwość banków, wydymają go na kursie obola :D :D

 

edit:

Ano jak Papa przeliczy to dadzą radę, a zresztą co my się o niego martwimy jak to opiekun złodziei był…

Jesteś pisarzem? Mień się najlepszym. Ale nie jesteś nim, póki ja jestem w pobliżu. Masz wątpliwości? To włóż rękawice, sprawdź z czego jesteś ulepiony. Zacznij wymierzać ciosy za to w co wierzysz. Boksuj w klawiaturę, na litość boską!

Sympatyczne. Zaiste, paczkomaty to plaga okrutna. Ale wygodna. :-)

Babska logika rządzi!

Póki co, bibliotek w chmurach nie ma. A to, że ktoś tak nazwie serwer, to już inna sprawa. Fajne.

O, mitologia starła się z dzisiejszością. Całkiem nieźle. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Rozbawiło. :)

 

Fajny, słoneczny drabble. 

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

Nie taki diabeł straszny:) Sympatyczny króciak

Każdy koniec daje szansę na nowy początek...

Sympatyczny :)

Bardzo fajny :)

Mam nadzieję, że kurier sobie poradził, bo te złe paczkomaty są naprawdę pomocne! :)

“Rycerstwo samo w sobie jest poezją życia” - Friedrich Schlegel

Ale może przesyłki w paczkomatach nie zjawiają się za pomocą magii?

Babska logika rządzi!

Melduję, że przeczytałam :)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Przeczytane :)

Bardzo sympatyczny tekścik. Przesądzony, czy nie, to myślę, że ten konkretny kurier da sobie w życiu radę :)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Nowa Fantastyka