- Opowiadanie: Architekt Chaosu - Pogromczyni błędów

Pogromczyni błędów

Proszę nie brać tego jako próbę wkupienia się w łaski, to tylko mała pozytywna twórczość c:

Oceny

Pogromczyni błędów

Wybuch targnął ścianami pałacu. Książę złapał za miecz. Naraz doszły go odgłosy walki.

Całą komnatą wstrząsały dźwięki krzyżowanego oręża. Szybko wszystko ucichło. Czy to znak zwycięstwa? Niestety, zaprzeczył temu odepchnięty strażnik, który upadł na środku sali. Byk na jego pancerzu przybrał kolor iście szkarłatny.

A do pokoju, triumfalnym krokiem, weszła ona.

Książę nie mógł w to uwierzyć. Nadszedł kres dynastii Czerwonych Byków?

Kobieta podeszła do zmaltretowanego ciała. Spokojnie, bez trudu wbiła w nie dwuręczny miecz.

– Kim jesteś? – krzyknął książę. – Czego chcesz? Złota?

– Jestem Regulatorem – odpowiedziała łagodnie, unosząc miecz do ciosu. – Nie robię tego dla sławy, pieniędzy. Ja… nie lubię byków.

Koniec

Komentarze

Łoł. Czuję się osobliwie.

Arcyosobliwie, rzekłabym.

Parę dni temu wrzucam sobie opowiadanie, Regulatorzy komentuje, no to odpisuję:

“torreadorze byków językowych…” ---> “pogromczyni błędów językowych…”

 

Pozwól, że zapytam: kuriozalnego zdumienia godny przypadek, czy ty tak specjalnie? :D

 

...Pan muzyk? Żebym zryżał!

Drabble zaiste zacny – a jego bohaterka zapewne w niedługim czasie wygarnie ci, że za mało/za dużo ma słów :’)

...Pan muzyk? Żebym zryżał!

Oh… Szukając natchnienia/odwlekając moment zabrania sie za pojęcie duszy sokratejskiej czytałem większość teraźniejszych (czyt. Teraz juz dwóch stron poczekalni) opowiadań, właśnie pod Twoim opowiadaniem musiałem dostrzec ten komentarz, który przyczynił sie do powstania tego drabbla. Zapewne powinienem si z Toba skontaktować i zapytać czy mogę takowego zwrotu użyć… Cóż, na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, ze dynastia Czerwonego Byka nie jest jedyną, która atakuje nasze życie :) Co do drugiego komentrza – w poprzednim drabblu juz mialem to wygarnięte, na nawet dwukrotnie c: (milo ze wpadłaś, i ze znalazłem autorkę tych słów, b jednak dwie strony poczekalni to troszkę dużo c:)

 

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Luzik, Architekcie, do głowy by mi nawet nie wpadło, żebyś musiał do mnie pisać z petycją o pozwolenie na użycie dwóch słówek… ;)

Czysta ciekawość mię tu wiodła.

...Pan muzyk? Żebym zryżał!

Cóż… pozostalo mi jedynie czekać, żeby dowiedziec sie, co sama bohaterka myśli na ten temat :)

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Oczom nie widzę, uszom nie słyszę!

Architekcie Chaosu, z najwyższym zdumieniem i takimż zachwytem konstatuję, iż poświęciłeś mi bardzo porządnego drabla! Jestem wzruszona tak bardzo, że zupełnie nie pamiętam, kiedy ostatnim razem doznałam podobnych wrażeń.

Obawiam się, że proste i zwykłe, choć nadzwyczaj szczere dziękuję, chyba nie zdoła wyrazić kłębiących się we mnie uczuć. Jednak do głowy, w której panują teraz chaos i mętlik, nic innego mi nie przychodzi, więc pozostaje mi powiedzieć – Architekcie Chaosu, bardzo Ci dziękuję. ;-D

 

Edycja

Właśnie sobie uprzytomniłam, że popełniłam nietakt, pisząc że nie pamiętam podobnego wzruszenia. Sfunie – przepraszam.

Otóż, okazuje się, pamiętam bardzo dobrze, bo wzruszenie też było wielkie. Miało ono miejsce 4 listopada 2014 roku. A oto powód: http://www.fantastyka.pl/opowiadania/pokaz/12287

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Drabble w hołdzie bogini :) 

Bardzo miły geścik, ale niestety, sam drabelek muszę zjechać: napisany solidnie, ale przewidywalny (po wstępie) do bulu. :)

Pozdrawiam. :)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

@regulatorzy

Proszę c:

 

@belhaj

Bardziej herosowi niż bogini ;)

 

@Zalth

Dzięki za opinię c:

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Bardzo ładne, choć rzeczywiście Zalth ma trochę racji. Jakbyś przeniósł wstęp do komentarza pod, to można by było być pozytywnie zaskoczonym.

Czy to jest sygnaturka?

Dzięki, potraktuję to jako radę na przyszłość, bo teraz niestety jest już zbyt późno… Ale mam nadzieję, ze tak wiele nie straciliście ;)

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Architekcie, ale stracić mogą kolejni czytelnicy :) 

I jak Ci mówią, że Bogini, to uwierz, bo wiedzą, co mówią ;)

Bardzo sympatyczne.

 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Dziękuję, przyjmuję Waszą wersję :)

(usunę kawałek wstępu, może to pomoże c:)

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Niezły drabelek, ale ja już oddałam pokłon bogini w odpowiednim dla tego celu wątku w HP

http://www.fantastyka.pl/hydepark/pokaz/14315 

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Przewidywalny drabelek, ale sympatyczny. Ech, tekstów o Regulatorce już było a było… Świeżakom polecam opowiadania z konkursów “Fantaści”. Reg pojawia się w prawie każdym. Wiadomo – bogini i filar portalu. :-)

Babska logika rządzi!

Ty, jak widzę z podanego przez Reg opowiadania – jesteś drugim filarem :)

 

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Sympatyczne, uśmiechnęłam się ;)

three goblins in a trench coat pretending to be a human

Architekcie, ostatnio nie mogę poświęcać portalowi tyle czasu, ile bym chciała. :-( Ścieniał ten drugi filar.

Babska logika rządzi!

Wracając, może każdy pisze, ale (mam nadzieję) nie każdy dostaje takie komentarze ^^

 

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

No, ten drabble jest ciekawy. Dobrze napisany. Bardzo podoba mi się czarny charakter. ;P

Pytaniem jest czy go zapamiętasz (antagonistę jak i drabbla) ;)

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Możliwe, że zapamiętam, bo już samo pojawienie się postaci Regulatorki, budzi emocje. ;)

Mam nadzieję, że dobre emocje. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Oczywiście, że dobre, przecież wiesz. Pisaliśmy o tym. ;-)

;-D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Podoba mi się :)

Dobre! :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Dzięki, miło że wpadłeś :)

(Dajcie mi napisać coś innego ;))

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Ooo :) No tego się nie spodziewałam :)

Fajny drabelek, ostatnie zdanie – cud miód :)

Dziękuję, miło że wpadłaś :)

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Architekcie, super tekst, bardzo mi się podoba. Nawiasem mówiąc, klecę na boku coś podobnego, a teraz muszę zmieniać, bo mnie ubiegłeś! ;)

 

http://wachlarzemoaloes.blogspot.in - mój blog o fantasy i science-fiction. :D

Dobre!

Przynoszę radość :)

@ARHIZ

Dziękuję bardzo, cieszę się c:

(Jeśli chcesz, możesz zaprosić do bety, bardzo chętnie pomogę)

 

@Anet

Tobie także dziękuję c:

 

Miło, że wpadliście i odkurzyliście tego już rocznego drabbla ^^

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Wyznam, że przy okazji odkurzania drabbla i ja poczułam się odkurzona. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Mam nadzieję, że nadal Ci się podoba C:

I'M SIGNIFICANT! Screamed the dust speck.

Owszem, Architekcie, nadal! W dodatku nie widzę żadnego, nawet najmniejszego powodu, dla którego miałoby się to zmienić. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka