- Opowiadanie: Bartok - Balladka o niemocy

Balladka o niemocy

Dyżurni:

brak

Oceny

Balladka o niemocy

Wiedząc iż padnę,

Zazwyczaj padałem

Brak siły w kończynach

Brak władzy nad ciałem

Zamknięty w wiezieniu

Własnego poznania

Bez wiary w sukcesy

Swojego działania

Modlitwa o pomoc

Skutkuje olśnieniem

Zostałem natchniony

Prawdziwym widzeniem

Dostrzegłem co nie gra

Jak głos w niemym kinie

Bariera do szczęścia…. Nosiła me imię

Koniec

Komentarze

Bardzo mi przykro, ale brak polskich znaków uniemożliwia właściwe odczytanie rymowanki. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Poprawione :)

To jeszcze dodaj tag konkursowy i będzie ok.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Ech, nie łatwo być poetą w świecie takim jak dziś zabieganym, przed siebie, z zawiązanymi oczami pędzącym na wskroś do osiągnięć. I dlatego czytając Twe strofy Bartoku, pomyślałam sobie, że stąpasz swą Balladką w przeciwna stroną, bo zdałeś sobie sprawę, że nie tędy droga. A kiedy poskutkowało widzeniem Twoje omdlenie, wiedziałeś już, jak w przedwiecznym iluzjonie który był jeszcze bezdźwięczny, że najważniejszy sam jesteś, a przynajmniej choć imię, barierą się kładące w poprzek na drodze do szczęścia. Choć bardzo się nie znam na wierszach, to ten mi się podobał. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Regulatorko, ten wiersz chyba za dobry na grafomanie?

Ja już tam chyba wcześniej wspomniałam takim napomknięciem, że na wierszach się nie znam, ale, Bartoku, chyba nie ma rzeczy za dobrych na Grafomanię, bo Grafomanii należy się wszystko co najlepsze umiecie napisać, a nawet tak tylko jak kto potrafi. Ale wtedy też się każdy stara, żeby było ładnie, albo chociaż jako tako. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nie znam siem to siem wypowiem – króciutki wierszydeł o tym co wszyscy czasami przeżywają.

F.S

Też się nie znam na poezji, ale wydaje mi się, że za dobry na Grafomanię. Ale wola Autora…

Babska logika rządzi!

Poeta ze mnie żaden, miłośnik poezji również, ale stwierdzić jestem w stanie, iż za dobry wiersz ten na Grafomanię!

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nowa Fantastyka