- Opowiadanie: Wilk który jest - Kwiaciarnia

Kwiaciarnia

Oceny

Kwiaciarnia

Ułożyła bukiet. Klient wyjął broń i celując jej w głowę, powiedział:

– A teraz dorzuć jeszcze ładną wstążkę i zrób mi laskę.

Po wszystkim zasunął rozporek i odwrócił się do drzwi. W miejscu zatrzymał go odgłos przeładowywanej strzelby.

– Stój – powiedziała kwiaciarka.

Odwrócił się.

– Rzuć broń – wykonał polecanie bez słowa.

– Podejdź do skanera płatniczego – komenderowała dalej. Aksamitnym głosem podyktowała kasie:

– Bukiet: dwieście, tasiemka: sto, za laskę…, za obsługę: pięćset i jeszcze koszyk za dwieście.

Maszyna odczytała kod z jego czoła i prawej ręki.

– A teraz spierdalaj. Jak cię spotkam jeszcze raz – zabiję.

***

– Jak ci minął dzień?

– Słabo, znowu trafiłam na nieodpowiedniego faceta.

Koniec

Komentarze

Bez rewelacji, Wilku. Podejrzewam osłabienie poświąteczne. ;-)

Możesz jeszcze ostro zaszaleć, bo do wymaganych stu, brakuje aż dziewięciu słów.

 

– Teraz do­rzuć ładną ta­siem­kę… – Raczej: – Teraz do­rzuć ładną wstążkę

 

W miej­scu za­trzy­mał go od­głos prze­ła­do­wy­wa­nej strzel­by. – Stój – po­wie­dzia­ła. – Strzelba???

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

„Bez rewelacji” – i o taką dozę brutalności tu chodzi! W końcu to cyberpunk! On ma wywoływać takie uczucia! :-D

Zaufałem statystyce Worda, a tu jeszcze takie pole do popisu! Zasiadam do korygowania! :-)

Z pozdrowieniem, poświąteczny Wilk

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

Sprawdzona metoda liczenia paluchem jest niezastąpiona. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

W sposobie liczenia popieram reg.

Co do drabbla to nie przypadł mi do gustu. Trochę Thrainowy w klimacie, a Ciebie Wilku widzę bardziej jako twórce fantastyki historycznej.

– Rzuć broń – wykonał polecanie bez słowa.  ==>  hmm…  Coś tu chyba nie gra…

Bez rewelacji. Strasznie droga ta tasiemka…

Babska logika rządzi!

A mnie się podobało w sumie. Zwłaszcza puenta. Lubię dziewczyny z pragmatycznym podejściem do niektórych spraw.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

@Regulatorzy

Liczyłem paluchem, ale mi się znudziło i zaufałem maszynie. Wyszedłem na tym źle. :-D Niedługo napiszę shorta: „Wilk kontra maszyny”. Tym chętniej, że ostatnio straciłem w Warszawie sporo czasu przez nawigację, a wiedziałem, gdzie jadę… :-D

Wyrazy dodane – teraz tekst rządzi! :-D

Z pozdrowieniem i życzeniami dobrego Nowego Roku, Wilk

 

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

@Belhaj

Dzięki za uwagi! Nowa fantastyka historyczna w okolicach Trzech Króli. Delikatne wątki tolkienowskie okraszone światem peregrynantów. Zapraszam!

Pozdrawiam serdecznie – Mocnego Nowego Rocku dla Ciebie!

Wilk

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

@AdamKB

Dzięki za uwage – zapytam Jankiela, albo i poproszę, żeby coś podegrał! ;-)

A serio – przemyślę!

Pozdrawiam serdecznie – fantastycznego Nowego Rocku!

Wilk

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

@Finkla

Miło, że zwróciłaś uwagę na cenę wstążki! Moim zdaniem jest to kluczowy motyw opowieści! :-)

Pozdrawiam serdecznie i życzę Nowego Rocku pełnego fantasyi! :-)

Wilk

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

@Cień Burzy

Cieniu! Dziękuję, że rzuciłeś pozytywny cień na tę opowiastkę! Miło! :-)

Nowego Rocku pełnego miłych doznań życzę, jakem Wilk! :-)

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

Kurde, nie zrozumiałem…

F.S

To jest cyberpunk. Wczuj się w klimat i wszystko stanie się jasne! :-)

Fantastycznego Tego Rocku! Wilk

Nie jest człowiek większy ani lepszy, gdy go chwalą, ani gorszy, gdy go ganią. (Tomasz z Kempis)

Nowa Fantastyka