- Opowiadanie: kawalek - Głowa do góry

Głowa do góry

Oceny

Głowa do góry

Facet zjadł jagnięcinę – wędzoną igłami modrzewia – z kaszą gryczaną niepaloną i karmelizowaną maślanką. Potem pieczony seler w trawie żubrowej, szparagi z młodym bobem i olejem bukowym.

Pomyślał, że gdyby wszystkie niuanse sprawy zostały ujawnione przed ławą przysięgłych, sędzia z pewnością skazałby go na dożywocie. Tymczasem adwokat… Dźwignął się z krzesła, ale nie dał rady się podnieść. Coś musiało mu zaszkodzić. Cała ta sprawa fatalnie na niego wpłynęła. Czuł się źle i potrzebował pomocy przy wyjściu. Na schodach zrobiło mu się słabo. Zwymiotował. Spadłby, gdyby ktoś nie objął go ramieniem. Dobry człowiek.

– Głowa do góry – usłyszał, kiedy kat zakładał mu pętlę.

Koniec

Komentarze

Dobre. Ja tu się spodziewałem czegoś pocieszającego, a tu proszę… :D

F.S

Dzięki. Miało być “zabawnie”.

– Głowa do góry – usłyszał, kiedy kat zakładał mu pętle.

Chyba pętlę.

 

Podobało mi się :)

tak, była tylko jedna, ale za to jaka gruba :) Wielkie dzięki.

Facet zjadł ja­gnię­ci­nę wę­dzo­ną igła­mi mo­drze­wia z kaszą gry­cza­ną nie­pa­lo­ną i kar­me­li­zo­wa­ną ma­ślan­ką. – Ze zdania wynika, że jagnięcina była wędzona igłami, kaszą i maślanką. Nic dziwnego, że facet się porzygał. ;-)

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Miał rzyg, jak stąd do tamtąd ;) Czy teraz ujdzie?

Ujdzie. ;-)

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Uff – można się spocić nie tylko przy bieganiu ;)

To prawda, rzyganie też wyczerpuje. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

i do tego człowiek robi się blady ;)

I odwodnić się może. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dobry dowcip. :-)

Zabawne. :-) Ech, ci adwokaci…

Babska logika rządzi!

Blackburn, Finkla - dzięki :)

 yesAle tak prawdę powiedziawszy to po takim zestawie oba końce byłyby zagrożone.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

:)

Czarny humor… Niezłe:)

Każdy koniec daje szansę na nowy początek...

Słodko-kwaśne żarty ; ) Duży plus za dodanie do potrawy oleju bukowego… O smole bukowej słyszałem, o oleju chyba nie…

...always look on the bright side of life ; )

A ja nie ogarnął, kto tu wisi, kto jest adwokatem i czego ten kat taki dowcipny…

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

wiwi – dzięki :)

jacek001 – natomiast ja nie miałem pojęcia, że smołą bukową wabi się dziki. Dzięki za komentarz.

Cień Burzy – kat nie wykazywał się dowcipem. Skazaniec miał opuszczoną głowę, a kat musiał założyć mu sznur na szyję.

Nowa Fantastyka