- Opowiadanie: luta1 - Berenika

Berenika

Oceny

Berenika

Ogromny marmurowy zimny salon i ona. Siedzi półnaga przy fortepianie – zamyślona. Nie chce już takiego życia. Nie wie jak wydostać się z jego sideł. Nie potrafi,nie może…W pamięci ma te potworne sceny.  Przyjęcie zdrada ukochanego i ON. Tajemniczy On. Uwierzyła mu, zatraciła się w uczuciu namiętności. Gdyby tylko wtedy wiedziała…Upojna noc i dramat poranka. Słońce, którego blask sprawia ból,chłód ciała, które kiedyś było pełne życia.

Na zawsze już towarzyszyć jej będzie tylko mrok i smak gorącej gęstej krwi na ustach. Do końca życia – do żywota kresu, który może nigdy nie nadejść.

 To kara, ale za co…

Koniec

Komentarze

Dobra, jest jakiś pomysł, niespecjalnie oryginalny, ale jest. Gorzej z wizualną stroną tekstu. Spacje po kropkach. Ich brak naprawdę psuje widok. I dlaczego wielokropki masz w nawiasach?

Babska logika rządzi!

Zapomniałaś o wielu spacjach, przez co tekst jest mało czytelny.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

I przecinki. A wampirów już nie zniese…

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Dzięki za uwagi.Jest to moje pierwsze opowiadanie.Błędy poprawię:)

Niezbyt oryginalne. Spacje pod kropkach (w komentarzu:)  i przecinkach. 

F.S

 Drabble całkiem fajny – lubię takie podejście do wampirów – i zdecydowanie klimatyczny. Szkoda tylko, że wykonanie go kładzie.

Swoją drogą, luto1 z Choszczna, jest możliwość edycji tekstu, więc popraw sobie, co jest do poprawienia.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Z technikaliów jeszcze spacje po wielokropkach. A temat nienowy, zużyty raczej.

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

Jest jakaś próba zbudowania odpowiedniego klimatu. Ale drabble raczej niczym nie zachwyca. 

Nowa Fantastyka