- Opowiadanie: Dinos - Pętelka

Pętelka

Oceny

Pętelka

Test numer I

– Kamera włączona… Próba techniczna mojej maszyny czasu, vortexu. Nazwą się nie przejmujcie jest tylko robocza. Czasoprzestrzeń jest wirem, a to urządzenie pozwala wkręcić się na jego linię i surfować po nim. Okej, czas hycnąć i wypróbować to cudeńko. Jest dziewiąta.

Kliknął na zielony przycisk startu i skoczył.

 

 

Test numer I

– Kamera włączona… Próba techniczna mojej maszyny czasu, vortexu. Nazwą się nie przejmujcie jest tylko robocza. Czasoprzestrzeń jest wirem, a to urządzenie pozwala wkręcić się na jego linię i surfować po nim. Okej, czas hycnąć i wypróbować to cudeńko. Jest dziewiąta.

Kliknął na zielony przycisk startu i skoczył.

Koniec

Komentarze

Niech skonam, ale nie wiem o co chodzi.

Taką pętelkę to ja mam w pracy…

F.S

Eeee, ten pomysł mocno już wyeksploatowany. W pierwszym zdaniu masz za dużo spacji i kropek.

Babska logika rządzi!

Dinosie, a gdybyś tak, zamiast na ilość, poszedł na jakość…

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Pomysł na dożywocie całkiem zabawny, ale wykonanie, niestety, znowu nie sztyma. Ot, choćby powtórzenia.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Szczerze przyznam, że nie podobało mi się. Przede wszystkim kuleje wykonanie. Chociaż w ramy konkursu wpisujesz się oryginalnym pomysłem.

Aha – i nie mam tu na myśli TEGO powtórzenia^^.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Włókno Claperiusa w czasoprzestrzeni n-wymiarowej. Powtórzenia uzasadnione. Pozdrawiam.

Poprawione, chyba.

A mnie się całkiem spodobało smiley

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Niestety, ale jeśli ryszard mówi o tych powtórzeniach, o jakich i ja myślę (i Cień), to nie są uzasadnione, np. zdanie z nazwą jest okropne, zauważ, że o wiele lepsze jest np. Nazwą się nie przejmujcie, nazwa jest tylko robocza. Co prawda można by utrzymywać, że znaczenie ma tu użycie wyrażenia na początku i na końcu, ale nie sądzę, by taki był zamysł, gdyż takie użycie pojawia się tylko raz i to w mało znaczącym miejscu (np. o wiele bardziej byłoby uzasadnione takie użycie w zdaniu następnym, bo ono wprost odnosi się do istoty fabuły). Podobnie z powtórzeniem ,,czas’’. Gdyby powtórzeń było więcej, wtedy być może rozmawialibyśmy inaczej, ale powtórzenia wciąż nie mogą brzmieć jakby to było nieudolne wypracowanie ze szkoły (no chyba że narrator chodziłby do szkoły). Niemniej, pomysł z powtórzeniem fragmentu dobry.

Dziękuje za radę. Poprawione. laugh

“To urządzenie”.

Forma 'urządzenie' to forma liczby pojedynczej. Zaimek 'to' ma w liczbie pojedynczej formę 'to': to urządzenie, to dziecko, to radio, to serce, to stworzenie, to uczucie. Forma 'te' to forma liczby mnogiej.

https://pl-pl.facebook.com/jezykojczysty/posts/191684614286833

Mogło być gorzej, ale mogło być i znacznie lepiej - Gandalf Szary, Hobbit, czyli tam i z powrotem, Rdz IV, Górą i dołem

Dzięki za wskazanie błędu. Miłego dnia. smiley

Poprawione.

Nowa Fantastyka