- Opowiadanie: Dinos - Odpowiedź

Odpowiedź

Oceny

Odpowiedź

Zimny kościół był dobrym miejscem na odpoczynek. Położył nowy plecak na ziemi obok swoich nóg obutych w stare znoszone trapery. Podróż jest doprawdy męcząca szczególnie bardzo gorącym latem. Cisza tego miejsca napawała go zadumą za dawno minionymi latami, gdy spotykał się w katakumbach wraz z resztą braci i sióstr odprawiali msze. Wtenczas musieli się ukrywać, a teraz gdy nikt za to nikogo nie zabija nikt już prawie nie przychodzi.

Spojrzał na krucyfiks i z powrotem przypomniał sobie swoje obelżywe słowa do niego oraz jego spokojną odpowiedź.

Idę jak jest zapisane, niebawem odpocznę, ale ty będziesz wędrował aż do mojego powrotu.

Koniec

Komentarze

Ciekawa koncepcja, zwłaszcza w kontekście konkursu.

Położył nowy plecak na ziemi obok swoich nóg obutych w stare znoszone trapery.

Trochę wydaje mi się to sztuczne. Jeśli kładzie się plecak na ziemi, to chyba trudno położyć go daleko od nóg.

Babska logika rządzi!

Brakowało mi kilku słów. A poza tym chciałem stworzyć wrażenie podróżnika w ciągłej drodze.

Zamysł poniekąd się udał, wrażenie jest.

 

W ten czas mu­sie­li się ukry­wać, a teraz gdy nikt za to ni­ko­go nie za­bi­ja nikt już pra­wie nie przy­cho­dzi.Wtenczas mu­sie­li się ukry­wać, a teraz, gdy nikt za to ni­ko­go nie za­bi­ja, nikt już pra­wie nie przy­cho­dzi.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Do mnie jednak nie przemówiło. Pomysł i owszem, ciekawy – nawet bardzo ciekawy – ale wykonanie mocno kuleje, co zasadniczo pacyfikuje cały efekt.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Podobał mi się klimat, ale czegoś brakuje żeby drabbel miał charakter.

Jak brakuje ci miejsca, to mogłeś odchudzić początek, jest tam kilka zbędnych słów.

 

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Wykonanie słabe, ale pomysł bardzo dobry.

Zgadzam się z Blackburnem.

Wyrzuciłbym kilka przymiotników. Pomysł ciekawy. 

F.S

Nowa Fantastyka