- Opowiadanie: belhaj - Pościg

Pościg

Z dedykacją dla wszystkich grających w Diablo którzy nie raz zrobili to co szaman :)

Oceny

Pościg

Szaman zerwał się do biegu, mącąc spokój siedzących przy ognisku podróżników. Spod ziemi wyrosło ogromne monstrum, przywołaniec nie odstępujący swojego pana na krok. Razem wpadli w pobliskie krzaki. Szaman wykrzykiwał zaklęcia, w powietrze uniósł się zapach spalanej many. Do uszu podróżników dotarły tajemnicze popiskiwania, uciekającej istoty. Pościg trwał w najlepsze. Las zapłonął i wypełnił się odgłosami ujadających psów zombi, kolejnych przywołańców. Ogromny huk i fala mocy przygasiły ognisko. Rozległy się triumfalne okrzyki wracającego szamana. Wszedł na polanę z ogromnym workiem na plecach.

– Co ty zrobiłeś? – zapytał siedzący najbliżej mnich.

– Jak to co!? Goniłem za goblinem – odpowiedział, rzucając skarb na ziemię. 

Koniec

Komentarze

Tak, doskonale rozumiem zapał :) Ale na konkurs Ci tego zaliczyć nie możemy, więc znacznik – żeby nie wprowadzać w błąd – usuwam.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Ogromny huk i fala mocy przygasił ognisko. – jesteś pewny?

 

 

Nic nie zrozumiałam :( Chyba dlatego, że nie gram w Diablo. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Pora to zmienić! :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Taki króciak i tak nie miałby szans w konkursie więc spoko :)

Śniąca dokładnie tak jak mówi beryl. Czas zacząć grać :)

Dzięki za komentarze :)

Nie znam osobiście nikogo, kto gra, więc nie mam się gdzie zaczepić, a sama z pewnością nie zacznę, bo aż tak mnie granie nie pociąga :) 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Nie znam osobiście nikogo, kto gra

No, to do jednego z wątków “piwo fantastyczne” i się umawiamy ; )

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Się umawiamy, tylko umówić nie możemy ;) 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Nic nie rozumiem, ale to i nie dziwota, skoro jestem w grupie niewtajemniczonych.

 

Ogrom­ny huk i fala mocy przy­ga­sił ogni­sko. – Huk i fala to dwa czynniki, więc: Ogrom­ny huk i fala mocy przy­ga­siły ogni­sko.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Ja rozumiem, ale to było zbyt oczywiste jak na mój gust :)

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

odpowiedział rzucając skarb na ziemię. – czy tu czegoś nie brakuje? A jeśli tak, to czego i w którym miejscu?

Ogromny huk? Ile mierzył w kilometrach? :-)

Niestety, należę do tych niewiedzących. I nie mam zamiaru tego zmieniać.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Dzięki za przeczytanie.

Wiem, że dla nieznających realiów gry ten drabel jest bez sensu. Musicie mi wybaczyć, następny tekst będzie bardziej przystępny :)

Drabble dla graczy, czyli dla mnie też nie. Dawaj coś innego ;)

“Do uszu podróżników dotarły tajemnicze popiskiwania, uciekającej istoty.“ – tu jest czegoś za dużo ; p

 

“– Jak to co!? Goniłem za goblinem – odpowiedział, rzucając skarb na ziemię.” – a tu mi brakuje dookreślenia podmiotu, bo ostatnim był mnich.

 

Ja rozumiem ; p Ale trochę chaotycznie Ci wyszło. Chyba, że miało być chaotyczne, bo pogonie za goblinami zawsze takie są… : )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Poczytałam wątek w HP o Diablo i jednak pozostanę przy błogiej nieświadomości :) Wystraszyliście mnie wydatkami – wolę pieniądze w czym innym topić :)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Joseheim niestety limit stu słów ogranicza więc musiało być napisane skrótowo. Ostatnio goniąc goblina wpadłem w grupę czempionów i nastąpił mój szybki zgon :) 

Śniąca niestety koszt Diablo to w sumie ponad 200 zł. Ale frajda niesamowita. Oczywiście nie każdy musi lubić gry, więc już więcej nie namawiam.

Starałem się oprzeć o posiadaną wiedzę na temat gier i… raczej kiepsko mi wyszło, ale próbowałem nadrobić siłą wyobraźni. I mam nadzieję, że mi się udało:)

F.S

Rozjaśnię wam sprawę; czasem na mapie pojawia się taki stworek – jego pojawienie się jest zupełnie losowe – i jest on małym, śmiesznym goblinem, który biegnie z workiem złota. Trzeba dość sporo w niego władować, chyba niezależnie od mocy postaci, aby skubanego przyszpilić. Oprócz tego ten biega jak po********** i gdy “za słabo go gonimy” ucieka portalem. Gdy go jednak zabijemy, wypuszcza worek złota ;)

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

To ja poczekam na ten bardziej przystępny utwór, także dla nie-diablistów.

Babska logika rządzi!

“Śniąca niestety koszt Diablo to w sumie ponad 200 zł.“

Słucham? No to przepłaciłeś. Ja hurtem podstawę z dodatkiem kupiłam za niecałe 150 zł ; p

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Heloł! Koszt samej gry to dopiero początek :) Mój lapek nie ogarnia filmów na youtube, więc żadnej gry nie pociągnie i tu koszt zaczyna rosnąć w kosmos, wychodząc poza atmosferę :)

Wolę kupić nowy obiektyw do aparatu :) Zwłaszcza że lapek do bieżących celów w zupełności mi wystarcza.

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Jose podstawkę kupowałem po premierze w 2012, a dodatek półtora miesiąca temu. Ogólnie gry Blizzarda nie należą do najtańszych, a w listopadzie premiera ostatniego dodatku do Starcrafta. Propos widzieliście cinematic:

https://www.youtube.com/watch?v=M_XwzBMTJaM

Miodzio :)

Nie grywam, więc i nie zrozumiałam. Niestety ;(

 

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Haha też, gnoja zawszę gonię i krzyczę na swoja postać “Dawaj Laska” ;)

Mam bardzo silną wolę. Robi ze mną co chce.

Grywasz, KK? A tu zaglądałaś? ; ) Bo w kupie raźniej…

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Nowa Fantastyka