- Opowiadanie: Emelkali - Alladyn Tour

Alladyn Tour

Ot, tak, dla zabawy :)

Oceny

Alladyn Tour

– Halo!

– Dzień dobry! Alladyn Tour, spełniamy najśmielsze życzenia wakacyjne. Andżelika, słucham.

– Ja myślę, że słuchasz, skarbie. Macie tam jakiegoś laścika?

– Słucham?

– Tośmy już, maleńka, ustalili. Laścika chciałbym.

– Przepraszam, nie rozumiem…

– Kochanieńka, ci już tłumaczę. Wyjechać chcę. W ostatniej chwili się mnie okienko zrobiło, zastępstwo znalazłem znaczy się i mogę jechać. Bo, wiesz, śliczności, loty odpadają. Rzygam… znaczy niedyspozycyje brzuszne mnie męczą. Tak, że co, będzie laścik?

– A gdzie…?

– No, tak, zapomniałem. Robotę mam taką… Ciągle coś, hałas, bitka. Jakieś spokojne, nudne miejsce. Koniecznie nudne… Cisza, szum oceanu. Możesz mi coś znaleźć, kochana?

– Oczywiście…

– To ślicznie. Prześlij na email. Conan.barbarian@howard.rob. Czekam!

Koniec

Komentarze

No, sympatyczne…

Czy Conan wyrobił sobie paszport na nazwisko Robinson Cruzoe? ;-)

Babska logika rządzi!

W sumie, wiesz, może to właśnie było jego zastępstwo…

Z drugiej strony, chłop nic nie wspominał o bezludnej wyspie :)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Myślisz, że gdyby zobaczył mocno przeludnioną plażę nad naszym kochanym morzem, to z nikim by się nie pobił? ;-)

Babska logika rządzi!

Wiesz… nie jestem pewna, czy byłoby go na nią stać :)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Jak to? Myślałam, że on regularnie ograbia jakiś skarbiec.

Wszystko przepuszcza na laski, które tulą mu się do nóg? Jednak facet nie ma pomyślunku. Spodnie wypadłyby mu taniej… ;-)

Babska logika rządzi!

Ty znajdź faceta, który ma… znaczy, który woli spodnie od gołych super lasek.

Oczywiście o heteryka pytam :D

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Niech pomyślę… Eskimos? On mógł w ogóle gołej baby w życiu nie widzieć, więc nie wie, co traci. ;-)

Babska logika rządzi!

Eee… oni tam w tych igloo to mogą całkiem ciepło mieć. Poza tym, pozostaje jeszcze wyobraźnia, a ta, kochana, bywa gorsza niż wspomnienia :D

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Wyobraźnia… Czy goła foczka jest bardziej ponętna niż foka obdarta ze skóry? ;-)

Babska logika rządzi!

Skoro dla zabawy, to przeczytałam i uśmiechnęłam się. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Zależy, jakie treści podłożyć pod słowa o gołej foczce.

I tak miało być, Regulatorzy ;)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Adamie, mam nadzieje, że tylko focze ;)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

laughyes

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

No to się uśmiechnęłam przy zakończeniu :)

.

(ta kropka kropka w kropkę wygląda jak kropka, nie uważacie?)

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Muchy zostawiają takie kropki… :-)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Uśmiałam się :) Dziękuję za taki fajny początek dnia :) 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Wszystkim, którzy się uśmiechali – dziękuję :)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Ciekawy drabel na dobre rozpoczęcie dnia :)

Sympatyczne, tak na jeden uśmiech. :)

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

Bardzo sympatyczne i uśmiechnęło mnie całkiem potężnie.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Niby Conan, ale nie poleci.:) Milutkie.

Bo, przecie grzecznie poinformował, że rzy… niedyspozycyje… Dywan, rzecz nie tania, jak się zafajda, doczyścić niełatwo :)

 

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Warunki sanitarne na takim dywanie mogą zaskoczyć. :)

Z tego co pamiętam Conan nie miał problemów z żołądkiem nawet w czasie lotów na pterodaktylu, albo czymś podobnym. Tak że loty niekoniecznie odpaść powinny :D

Na pewno wtedy faszerowali go aviomarinem. ;-)

Babska logika rządzi!

Ave Mari(a)n?

 

Tak sobie zaglądam, co tam u mnie w konkursie słychać…

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

No cóż rzec?

Ogólnie sympatyczne, do uśmiechnięcia się, choć trochę za bardzo nadużyłaś słowa „laścik”. Conan, jako Barbarzyńca, Niszczyciel i w ogóle, pewnie miał prawo do nieposiadania zbyt wielkiego zasobu słów – zresztą zasada jest taka, że im facet większy, tym mniej rozmowny (“Hulk miażdżyć!) – ale to słowo samo w sobie mi się nie podoba, a w nadmiarze podoba mi się jeszcze mniej. Cymeryjskiej maniery chętnie bym się jednak poduczył^^.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Fantastyka – jest

Wakacje – są w zasięgu ręki Barbarzyńcy :)

 

Sympatyczny drabelek :)

zastępstwo znalazłem znaczy się i mogę jechać

chyba powinno być tak: zastępstwo znalazłem, znaczy się, i mogę jechać

Tak, że co, będzie laścik?

A nie Także co?

Nie spodziewałabym się takich… niedyspozycji po mięśniaku ;)

 

Zgadzam się z Cieniem – laścik brzmi tak… niebarbarzyńsko. Ale poza tym – podobało mi się.

Chyba jednak nie powinno być także, bo to synonim “również”, a tutaj chodzi raczej o kontekst: “tak więc”.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Poszperałam, poszukałam i przyznaję się do błędu :) Kobieca intuicja tym razem zawiodła :)

 

ALE przecinka po “tak” nie powinno być :P O ! ;)

 

Cieniu – dzięki, człowiek uczy się przez całe życie (jak dobrze, że użyłam pytania, uff).

Nowa Fantastyka