- Opowiadanie: Unfall - Na szczęście to był tylko...

Na szczęście to był tylko...

Z dedykacją dla Finkli, Beryla i Ceterari (nieco wymuszone ;), przy okazji dyskusji o najbardziej ogranych motywach ;)

Oceny

Na szczęście to był tylko...

Trzymał przed sobą dwuręczny miecz. Sparaliżowany strachem, nie mógł się ruszyć. Chociaż nie! Ruszał się. Rozdygotane nogi dzwoniły nagolenicami, zagłuszając brzęk płytowej zbroi, okrywającej roztrzęsione ciało i zgrzyt ukrytych pod przyłbicą zębów. Potężny ogon, błyszcząc w słońcu zieloną łuską, pacnął o ziemię. Jerk stracił równowagę. Upadł. Z przerażeniem patrzył w rozwartą paszczę smoka. Buchnął płomień.

Jerk niemal spadł z fotela. Popatrzył na skrzący się miliardem gwiazd monitor. Wszystko w porządku, to był tylko sen. Otarł macką śluz pod szypułkami. Niewielkim pokrętłem zwiększył przepływ wody w kabinie. Dosyć tego! Dowództwo będzie musiało wyznaczyć innego obserwatora do odczytu przekazów z niebieskiej planety! 

 

Koniec

Komentarze

Całkiem zgrabny drabel. Spodziewałem sie innego zakończenia, ale to wymyślone przez Ciebie jest ciekawe.

Bardzo zacny drabel, tyle że motywy jakieś takie… ograne. ;-D

 

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Belhaj, Regulatorzy – dzięki :)

Bardzo zacny drabel, tyle że motywy jakieś takie… ograne. ;-D

Oj, a ja chciałam napisać coś bardzo podobnego, ale się spóźniłam :)

 

Nic to, pogratuluję Ci więc, Unfallu, tak zwyczajnie – fajny drabelek, zwłaszcza w kontekście dyskusji :)

 

 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

smiley

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Jak mogłeś… :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Ojej, jak miło. Dziękuję. :-)

Drabel fajny, ale dedykacja – ta dopiero powala. ;-)

Dobra, trochę poważniej – ta część po przebudzeniu dużo lepsza.

Babska logika rządzi!

Bardzo oryginalny drabel. Jednym z najbardziej ogranych motywów jest, że bohaterowie mają dwie ręce i dwie nogi. Ty go uniknąłeś, Unfallu. Brawo!

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Oryginalny bohater uratował ograny motyw :D.

 

A w ogóle to mi się nie podoba, bo nie dostałam dedykacji, choć to mój post był. Foch!

Zapraszam na stronę autorską: www.facebook.com/LadyWrites - Anna Szumacher

Dzięki za komentarze.

 

Jak mogłeś… :)

Berylu – musiałem ;)

 ta część po przebudzeniu dużo lepsza

Finklo – chyba tylko tak można jakoś obronić tekst z tym motywem. :)

 

A w ogóle to mi się nie podoba, bo nie dostałam dedykacji, choć to mój post był.

No dobra, Ceterari, nich ci będzie :P

Ciekawy drabelek. :)

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

Przeczytałam “macki” i “sen” i od razu pomyślałam, że t Cthulhu w kosmosie :P

 

Bardzo udane :)

The only excuse for making a useless thing is that one admires it intensely. All art is quite useless. (Oscar Wilde)

Na szczęście tutaj zajrzałem i wcale tego nie żałuję! :) 

Nowa Fantastyka