- Opowiadanie: boniu - Ostatnia noc

Ostatnia noc

Mój pierwszy tekst na Fantastyce i jednocześnie pierwsze w życiu drabble, będące powrotem do pisania po dłuuugiej przerwie. Zapraszam do czytania.

Oceny

Ostatnia noc

Unoszący się we wnętrzu szałasu ciężki, niemal namacalny zapach wilgotnego mchu i zbutwiałego drewna sprawiał, że wnętrze ciaśniutkiego schronienia wydawało się malutkie niczym pudełeczko zapałek. Na policzek skulonego w środku, odzianego w łachmany mężczyzny co chwila spadały ciepłe krople deszczu, niestrudzenie przedzierające się przez dziurawy dach. Atakujący nagłymi, silnymi podmuchami wiatr powoli, acz konsekwentnie i bez litości niszczył zbudowaną naprędce wątłą konstrukcję. Zajęty głaskaniem pistoletu człowiek o kruczoczarnych, zmierzwionych i przetłuszczonych włosach zdawał się tego nie zauważać, wędrował wzrokiem po pniach pobliskich drzew w iście szaleńczym tempie, a usta poruszały się w bezgłośnej modlitwie.

Potępieńczy skowyt rozbrzmiał kilka metrów dalej.

Koniec

Komentarze

Ostatnie zdanie dodaje klimatu, ale to coś jest wcześniej nie jest zbyt dobre. Zagmatwane zdania utrudniają odbiór.

I gdzie tu fantastyka?:) Witam na portalu i zachęcam do publikowania!

Faktycznie, zagmatwany ten drabble, ciężko się go czyta, a puenta nic nie rozjaśnia.

I takie moje osobiste czepianie się: “ciaśniutkiego”, “malutkie”, “pudełeczko” – w jednym zdaniu tyle zdrobnień boli w zęby. :)

człowiek o kruczoczarnych, zmierzwionych i przetłuszczonych włosach

Nie liczyłam słów, więc nie wiem, czy brakowało do setki, że fryzura została opisana z taką dokładnością? :)

Hmmm. Zgadzam się z przedpiścami: ani fantastyki, ani zaskakującej puenty.

Kombinuj dalej. :-)

Babska logika rządzi!

Tak po prawdzie, to zupełnie nie wiem, o co tu chodzi. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Zasadzka na – no właśnie: wilka, wilkołaka?

Bardzo niejasne.

Zasadzka? Ja zrozumiałam to jakby gość ukrywał się przed czymś.

I żeby zapach sprawiał, że pomieszczenie wydawało się małe? A jaki zapach sprawi że moje konto w banku nie będzie wydawało się puste?;p

Nowa Fantastyka