- Opowiadanie: Klapaucjusz - O genialnej niegodziwej i głupim pracowitym

O genialnej niegodziwej i głupim pracowitym

Oceny

O genialnej niegodziwej i głupim pracowitym

Spotkanie klubu neurochirurżek przebiegało w znakomitej atmosferze.

– Opowiadaj, kochanie, jak wyniki eksperymentu.

– Medyczny sukces. Przyłączyłam odpowiednie drogi neuronalne do obszarów mózgu odpowiedzialnych za odczuwanie przyjemności. Zgodnie z planem, nic go tak nie podnieca jak solidne sprzątanie. Mocno działa zapach detergentu, dotyk szorstkiej szczotki i zaobserwowałam, że chyba miewa orgazmy przy praniu skarpetek. – Zachichotała. – Ale…

– Trzeba przyznać, wszystko lśni – rozpływały się rozmówczynie. – Ale, co?

– Ta małpa wcale nie umie się powstrzymać, kiedy chodzi o przyjemności! Typowe! Mężczyźni! – krzyknęła wzburzona gospodyni. – Wraca z pracy i sprząta, aż padnie na pysk. Zwykle nad ranem. A ja spać nie mogę. Musiałam mu zarekwirować odkurzacz!

Koniec

Komentarze

Dobry pomysł.

Ciekawy pomysł, tylko puenta jakoś do mnie nie przemówiła. Ale ogólnie na plus.

Babska logika rządzi!

Mało było czasu i kiedy tak teraz patrzę, to widzę, że za szybko ten drabble idzie i dowcip średnich lotów. No, ale niech zostanie, a nuż jednak kogoś rozbawi. Dzięki, że wpadliście ;)

Śmieszne i tytuł na plus. Ale ta pani szybko zatęskni za “starym”mężem i zacznie się przebierać za mopa.

https://www.martakrajewska.eu

Boskie xD tylko, że u mnie w domu to mi by trzeba tak neurony polączyć. A i tak sądzę, że lenistwo by wygrało we mnie…

Ni to Szatan, ni to Tęcza.

To więcej niż niegodziwość. To zbrodnia przeciw połowie ludzkości. :-)

To się nazywa inteligentny dowcip. Pomysłowe i śmieszne. Byłoby jeszcze śmieszniejsze, gdyby nie drwiło z NAS – mężczyzn. 

Odwieczna walka płci… Czy to się kiedyś skończy? ; )

...always look on the bright side of life ; )

Nigdy, Drogi Jacku, nigdy. I dobrze, bo strach pomyśleć, kto by wygrał. No, chyba, że uwolnimy się kiedyś spod władzy ciał i reżymu hormonów…

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Haha, dobre! Ale kobiety maj tak bez neurochirurgicznej ingerencji ;-)

A ja tam w domu rządzę i mogę sprzątać ile mi się chce! O! I prać też mogę do woli! I zmywać!

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Jeszcze nikt Ci odkurzacza nie zabrał? Farciarz… ;-)

Babska logika rządzi!

Zalth, chcesz o tym porozmawiac? Nie zgrywaj sie, kobiety walcza o emancypacje, a Ty sam wchodzisz na mine? ;-)

Żadna baba nie zabroni mi sprzątać! Mam swoje prawa!

:P

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Bo Ci cycki urosna, a stopy sie skurcza ;-)

Klapaucjuszu, chociaż uważasz, że dowcip średnich lotów, to mnie rozbawił. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Oj, nie zauważyłam tego drabelka, a przecie przedni jest i rozbawił mnie mocno. Szkoda, że u mojego męża nie stwierdzono takich podłączeń!

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka