- Opowiadanie: thargone - Więzi

Więzi

Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać. Obiecuję, że mój następny tekst będzie przynajmniej szortem.

Oceny

Więzi

Była nieziemsko piękna.

Delikatne rysy, niczym u elfiej wróżki, z wiekiem dojrzały subtelnością. Miękkie nutki siwizny ubarwiły aksamitną suitę czarnych włosów. Zadziwiające, ale potrafił zachwycać się nią bardziej, niż przed laty.

Opowiadał jej o tym, powtarzał, jak bardzo kocha, że jest Gwiazdą, wspanialszą niż te tam, wysoko, za którymi przez całe życie się uganiał. Mówił tak codziennie, od piętnastu lat.

Podobno, będąc w śpiączce, wszystko słyszysz.

 – Już pora, panie Andrzeju – lekarzowi było naprawdę przykro.

 – Zbyt długo cię tu trzymałem, kochana. – Mężczyzna nie płakał. – Już wystarczy.

 

Gdzieś, we wszechświecie odległym o grubość cienia, długość kwantowego splątania, obwiązana przewodami kobieta otworzyła oczy.

Koniec

Komentarze

Spodobało mi się. Takie emocjonalne. Sam w czasami wolałbym przenieść się do równoległego wszechświata, gdzie wydarzenia potoczyły się inaczej.

Those who can imagine anything, can create the impossible - A. Turing

Bardzo dobry drabble. Miłość na dobre i na złe, w zdrowiu i chorobie, melodyjnie rozpisana na strunach czasów równoległych. No, ładnie to zrobiłeś yes. Ładnie i inteligentnie.

...always look on the bright side of life ; )

Ładne, jakie romantyczne.

Ciepłe i czułe. Podobało mi się :)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Dziękuję, moi Drodzy. Ha, to najlepsza motywacja do dalszego działania, jaką mogłem sobie wyobrazić. Postaram się nie zawieść w przyszłości!

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Podoba mi się.

jeszcze bardziej, niż wtedy 

Bez przecinka. 

 – Zbyt długo cię tu trzymałem, Kochana – mężczyzna nie płakał.

“Mężczyzna nie płakał” dałbym od nowego zdania. 

 

Dawaj, thargone, dawaj! Czekam na dłuższy tekst. Masz potencjał.

...always look on the bright side of life ; )

No brawo! Nadal nie lubię drabli, brawo biję jednak głośno, jako że wyjątki jeno potwierdzają regułę :)

Jak Jacek, czekam ;)

Look at every word in a sentence and decide if they are really needed. If not, kill them. Be ruthless. - Bob Cooper

Ojej.. naprawdę poruszające.

Każdy koniec daje szansę na nowy początek...

Interesujące…

No to trzymamy za słowo z tą dłuższą formą. :-)

Babska logika rządzi!

Aż się wzruszyłam.

“Kochana” małą literką.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Smutne. Smutne ale piękne! A może wesołe? Jest w tym nadzieja…

Dzięki. Otóż to, nadzieja jest zawsze. Ktoś traci, ktoś zyskuje. Przynajmniej taką mam nadzieję!

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Musimy mieć nadzieję… Zaduma nad sensem życia by nas zabiła.

Łatwo się zachwycać kobietśą, kiedy nie pyskuje… Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać :)

 

Bardzo ładne, subtelne. Tylko duża litery niepotrzebna przy Kochanej.

https://www.martakrajewska.eu

He, he, jak się kocha to i pyskówki nie przeszkadzają. W każdym razie nie bardzo… Wielką literę poprawię, kiedy tylko do komputera się dostanę. Mój telefon nie pozwala na takie ekscesy, jak edytowanie. Dzięki!

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

O, ten podoba mi się bardziej, subtelny i pełen dobrych nadziei. ;-)

Naliczyłam sto pięć słów. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Kurde, to spójniki też się liczą?

Okej. zaraz spróbujemy coś uciachać…

No i wielkie dzięki, rad jestem, że Ci się podobało!

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Liczą się, liczą, niestety. Tak samo jak całkiem długaśne słowo. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka