- Opowiadanie: beryl - Traumatyczne przeżycie

Traumatyczne przeżycie

Nie ma fantastyki. Ale to nieważne, bo drabble pewnie za parę dni zniknie. Stanowi on tylko... a zresztą, po prostu przeczytajcie ; )

Oceny

Traumatyczne przeżycie

Po wielu latach udawania, że nic się nie stało, Marek w końcu postanowił odwiedzić psychiatrę. Wiedział, że odżywające nocami wspomnienia nie dadzą mu spokoju. Stało się jasne, że potrzebuje specjalistycznej pomocy.

– I wtedy, ja… ja to zobaczyłem – opowiadał lekarzowi. – To przecież miała być zwykła, rodzinna wycieczka. Mama nie mogła przypuszczać, że wydarzy się… coś takiego.

Psychiatra, wyraźnie zaniepokojony, delikatnie zapytał:

– Wiem, że to trudne, ale czy może pan to opisać? To niezbędne, bym mógł panu pomóc. Chociaż, oczywiście, jeżeli nie jest pan jeszcze gotów…

– One… – Marek zaszlochał – te osły, one kopulowały!

– Boże Jedyny… – wyszeptał psychiatra, kreśląc w powietrzu znak krzyża.

Koniec

Komentarze

Jest jakiś pomysł na żarcik.

A na osły nie ma rady.

Babska logika rządzi!

Jest, ponoć je rozdzielili, czy coś. Nie, żebym przywiązywał wagę do takich tematów, ale o takiej – nie bójmy się tego słowa – głupocie, to dawno nie słyszałem. Dlatego aż drabelka strzeliłem.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

A gdzie jest ta, no, jak jej tam, taka na literę “f”?

Też miałeś się czym przejąć…

O rany, aż sobie wyguglałam i faktycznie komuś to przeszkadzało… Cóż, obawiam się, że w przypadku niektórych ludzi epitet “osioł“ jest straszliwie uwłaczający. Dla czworonoga, oczywiście.

Czy powstaje już ustawa o zakazie wychowywania dzieci na wsiach? Podczas prowadzenia krowy do byka jeszcze można gówniarza zamknąć w domu, ale weź tu i upilnuj stada kur!

Babska logika rządzi!

Powinni też napisać Ustawę o zakazie wyprowadzania psów. Ileż ja razy widziałem, jak te psy się… Jezusmaria! Wolę o tym nie myśleć.

 

Adamie, na literę “f”? O czym mówimy? :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nie o tym, co przyszło Tobie na myśl. :-)

W dodatku w myślach czyta… :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Spokojnie, granic niedyskrecji nie przekraczam. :-)

Jestem jednak strasznie tępy, bo drabbla nie zrozumiałem. Dlaczego to wspomnienie spowodowało taką traumę? Dlaczego psychiatra nakreślił znak krzyża? Pozdr.

Ryszardzie, ten drabelek to komentarz do pewnego, może jednak nie tak znanego, jakbym przypuszczał, wydarzenia.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Buhahaha tyle powiem! :-) tfu, apage satanas! :-) 

Myślę, że nie trzeba znać tego wydarzenia, żeby się uśmiechnąć. Teraz już wiem skąd się wzięła moja, lekko mówiąc pokręcona osobowość, jako dziecko za długo na wsi u dziadków spędzałam czas… Pozwę te rozwiązłe, nagie, wyuzdane kurczki o spowodowanie trwałego uszczerbku na psychice! Drabble zabawny, bardzo dobrze napisany. A "f"? Tym razem to chyba się pozamieniały role… Co się robi na tym świecie… Zaiste fantasyka ci to, takie mieć pomysły.

Zachęciłeś mnie, Berylu, do wrzucenia opka  inspirowanego równie głupią sytuacją.

"Białka były czerwone, a źrenice większe niż całe oczodoły"

Wygooglowalam. O takim debilizmie dawno nie słyszałam. Powala na kolana – a drabbel fajny.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Mówią, że “miłość i sra…ie – to tam, gdzie zastanie.” I jeszcze – kościółkowy psychiatra. Dobre! Na czasie…

Też musiałam wyguglać…

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Bo Ty to w ogóle jesteś z tyłu jeśli chodzi o wydarzenia w Polsce i na świecie ;p

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Beryl, grabisz sobie. I to nie tylko u Jose laugh

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Tak się kończy zamiatanie tematów pod dywan – matki nie chciały odpowiadać na niewygodne pytania pociech na placu zabaw sąsiadującym z wybiegiem szczęśliwej oślej pary i stąd naciski na władze.:) A potem taaaka trauma w efekcie. Berylu, ten Twój drabelek zakrawa na polityczny.:)

Akurat wczoraj oglądałem wiadomości :)  Najlepszym lekarstwem na głupotę jest śmiech, i muszę przyznać, że doskonale to wykorzystałeś, Berylu.  Lektura naprawdę mnie rozbawiła.

Those who can imagine anything, can create the impossible - A. Turing

Telewizja kłamie!

Dlatego właśnie sporadycznie korzystam z jej usług :D

Those who can imagine anything, can create the impossible - A. Turing

Oglądałem dziennik. Już rozumiem. Pozdrawiam.

Jeden z nielicznych przypadków, kiedy bezdenna głupota potrafiła zainspirować. Z bardzo dobrym skutkiem. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Musiałem “nałożyć” gugle :)

Osły i posły, pięknie :)

Tej pani powinni puścić “Sprzedawców” dwójkę :)

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Nie oglądam telewizji. Dopiero dzisiaj dowiedziałem się od teścia – o co chodziło z tymi osłami.

Dziękuję wszystkim za wizytę i komentarze :) Cieszy mnie to, że sporej części czytających drabelek przypadł do gusu.

 

Chciałbym jednak dodać, że telewizji to i ja nie oglądam – telewizor stoi nie podłączony do prądu i jest włączany tylko na specjalne okazje, to znaczy wydarzenia sportowe. Chociaż i tutaj coraz częściej zastępuje go internet. Ale z wiadomościami to staram się być na bieżąco, a co za tym idzie, niestety z tymi głupimi też :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Eee, nie zauważyłem, że ty też… Towarzysz Ambroziak napomknął  ;)

Pan Wysokiego Domu

O, przepraszam, to Ty tez :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Hehe, sprytne.

Mastiff

Walkę Włodarczyka oglądałem.

Nowa Fantastyka