- Opowiadanie: Russ - Prezent

Prezent

Oceny

Prezent

Od feralnego lądowania, nie układało im się najlepiej. Obwiniała go za pobyt na niegościnnym pustkowiu, gdzieś na krańcu układu. Tym bardziej zszokował go człowiek, leżący między nim a samicą! Jak uchował się we wraku? Przecież zjedli wszystkich! Próbował nawet tego droida pomocniczego. Smakował paskudnie i był wypełniony jakimś białym świństwem.

Wychylił szczękę w stronę podarku.

– Nie psuj tego – warknęła samica, uderzając go ogonem po pysku. – To nasze święto!

Faktycznie, działo się coś niesamowitego! Brzuch załoganta napęczniał i rozpękł się z miękkim mlaskiem. Na światło obcego słońca wygramolił się malutki drapieżnik i zaczął zlizywać z siebie krew.

– Jesteś ojcem! – poinformowała śpiewnie.

Koniec

Komentarze

:):):) Pierwszy!

A poza tym: milusi drabbelek o całkiem ważnych sprawach :)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Niezłe.

nim, a samicą – według mnie bez przecinka

Brzuch załoganta napęczniał, i rozpękł się, z miękkim mlaskiem – tych dwóch też bym się pozbył

Bardzo smaczny drabel! :)

Lecą smoki pod obłoki, wiatr im kręci smocze loki

Odratowany :).

@zygfryd89

Próbuje nauczyć się wreszcie tej naszej interpunkcji, ale chyba jednak rosyjski jest łatwiejszy…

nim, a samicą – według mnie bez przecinka

PWN mówi:

a) przeciwstawnymi: aalealiściinaczejjednakjednakżejedynielecznatomiast,przecieżraczejtylkotylko żetymczasemwszakżezaśza to, np.

zygfryd89:

Brzuch załoganta napęczniał, i rozpękł się, z miękkim mlaskiem – tych dwóch też bym się pozbył

PWN:

b) wynikowymi: więcdlategototeżtozatemstądwobec tegoskutkiem tego,wskutek tegoi (= więc, toteż), przetotedy, np.

Mi tam wszystko jedno, ale ;)

Źródło:

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629784

Będzie jeszcze jeden drabbel dzisiaj, może z nim będzie bardziej interpunkcyjnie.

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

Fajne.

Co do interpunkcji – zygfryd ma rację. Sprawa z "i" i "a" jest bardziej skomplikowana niż prosta wyliczanka (a to jeszcze nic: przecinki po modulantach – to jest wyzwanie!;))

”Kto się myli w windzie, myli się na wielu poziomach (SPCh)

Fajne! :)

nim, a samicą

<> bez przecinka. To tak samo, jak z "między młotem a kowadłem".

Mee!

Jaka sprytna samiczka – uchowała jednego człowieczka. Bo samiec to by zeżarł wszystko…

Niezły drabel.

Babska logika rządzi!

Dziękuje za komentarze i usuwam zbędne kreski z obrazka :)

 

@Finkla

Takie jest życie :)

 

EDIT: A nowego drabbelka, mimo podjętych prób, dzisiaj już nie ukończę. Zapraszam na dniach :).

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

Fajne. Nie dość, że nie ma co żreć, to pojawiła się kolejna gęba do wykarmienia. 

Mastiff

To facet powinien dawać prezenty, a nie na odwrót :P Drabel fajny :)

Niepotrzebny przecinek po "lądowania".

 

Niezłe :-)

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

A fuj! A na serio, to całkiem przyjemny drabble. Kilka przecinków nie tam gdzie trzeba.

Nie odkładaj nig­dy do jut­ra te­go, co możesz wy­pić dzisiaj (JT)

Ciekawy drabelek :)

Szczerze powiedziawszy, to nie bardzo wiem, co z czego się wykluło i jak do tego doszło…

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka