Informacje

18.01.18, g. 23:27

Nietypowe stanowisko na targach CES

Netflix sięga po coraz bardziej nietypowe metody reklamowania swoich najnowszych produkcji. Jedno ze stoisk na CES 2018 promowało cyberpunkowy serial zatytułowany Altered Carbon.

 

Kolejna produkcja Netflixa to adaptacja powieści Richarda K. Morgana, którą polscy czytelnicy kojarzyć będą pod nazwą Modyfikowany węgiel. W świecie Altered Carbon “świadomość można zapisać i przechowywać w postaci cyfrowej, ludzkie ciała są wymienne, a śmierć nie jest już końcem istnienia.” 

 

Swoją wizję przyszłości Netflix postanowił zaprezentować odwiedzającym targi Consumer Electronics Show w Las Vegas. Budka fikcyjnej firmy Psychasec ukazywała modele ciał, do których ludzie mogą przenieść swoją świadomość. Stoisko wzbudzało wiele ciekawości, tym bardziej, że nie wszyscy goście CES mieli świadomość  obcowania z przygotowaną przez platformę streamingową akcją promocyjną.

 

 

Consumer Electronics Show to największe na świecie targi elektroniki oraz nowych technologii, w trakcie których prezentowane są najnowsze produkty oraz wyznacza się ciekawe trendy. Impreza odbywa się co roku w styczniu i sponsorowana jest przez Consumer Electronics Association.

 

Altered Carbon swoją premierę zaliczy już niedługo, bo 2 lutego 2018. W główną rolę wcieli się znany między innymi z Legionu Samobójców Joel Kinnaman. Niecały tydzień temu obejrzeć mogliśmy pierwszy zwiastun serialu. Zebrał on sporo pozytywnych opinii, niektórzy już teraz mówią o największym tego rocznym hicie Netflixa.

 

 

Nowa Fantastyka